Pondělí

Úterý

Bodyform
18:00 – 19:00
trenérka: Kristýna

Středa

Čtvrtek

Bodyform
18:00 – 19:00
trenérka: Kristýna

Pátek

Na lekce je nutné rezervovat se předem: buď online, mailem, telefonicky nebo osobně na recepci.

Máte dotaz? Zavolejte nebo napište mail.

Kruhový trénink

Kruhový trénink neboli „kruháč“ je rychlé, pestré cvičení, vhodné pro začátečníky i pokročilé. Na začátku tréninku se určí cca 10 stanovišť s cviky zaměřenými na různé tělesné partie. Mohou to být cviky silové i kondiční, ale většinou se kombinují. Na každém stanovišti se obvykle cvičí 30 sekund, následuje krátká pauza na rychlé vzpamatování a přesun na další stanoviště. Po projití všech stanovišť, tedy celého kruhu, se začne znovu od začátku, a během tréninku se odcvičí 3-5 kruhů.

Při kruhovém tréninku se nebudete nudit, cviky se neustále střídají a také pořád vidíte, kolik toho máte za sebou a před sebou. Začátečníci cvičí na stanovišti stejnou dobu jako pokročilí, ale dělají méně opakování nebo cvičí jednodušší verzi cviku. Na konci mají za sebou všichni poctivě odmakanou hodinu a odnášejí si stejně zvednutou hladinu endorfinů 🙂

Funkční trénink

Funkční trénink s Adamem je zaměřený na důkladné procvičení středu těla a hlavních svalových partií – břicha, zad, stehen, hýždí, paží. Cvičí se na stanovištích podobně jako při kruhovém tréninku, a to s pomůckami (kettlebelly, medicinbaly, TRX, bosu) i s vahou vlastního těla. Lektor vás bude hlídat, abyste cviky prováděli se správnou technikou a odpovídající zátěží.

Senior fit

Fitko není jen pro mládež! Naše lektorka Jana, specialistka na senior fitness, pro vás připravila lekce zaměřené na protažení a jemné posílení. Cvičí se v klidnějším tempu – netrénujeme přece na olympiádu, ale pro zdraví. Cviky jsou přizpůsobené lidem ve věku nad 60 let a slouží především jako prevence bolestí kloubů a zad, protahují zkrácené svaly, zlepšují pružnost a stabilitu a v neposlední řadě i psychickou pohodu. Lektorka vám pomůže cviky přizpůsobit vaší kondici a zdravotnímu stavu.

Bodyform

Bodyform je cvičení zaměřené na posílení celého těla, především však problémových partií – břicha, hýždí, zad. Cvičí se s různými pomůckami i se samotnou vahou těla. K lekcím patří speciálně vybraná energická hudba, která pomáhá udržovat správné tempo a motivaci.

Každá lekce začíná zahřátím, které připraví svaly, šlachy a krevní oběh na zátěž. Následují posilovací bloky, při nichž potrénujete sílu, vytrvalost i koordinaci. Posledních deset minut je věnováno protažení a uvolnění.

Bodyform je intenzivní univerzální cvičení vhodné především pro ženy (ale i pro muže), které chtějí zapracovat na pěkných tvarech, kondici i pružnosti zároveň.

Hardcore

Nechcete být jenom fit, ale pořádně hard? Hardcore trénink je funkční dynamická lekce pro pokročilé, kteří se neleknou těžkých vah a technicky náročnějších cviků. Cvičí se na stanovištích podobně jako při kruhovém nebo fitcore tréninku, a to s vahou vlastního těla, kettlebelly nebo osami.

Trénink vede lektorka Sylvie, která vám pohlídá správnou techniku, abyste si neublížili, ale také vás popožene, kdybyste se náhodou chtěli ulejt 🙂

Pilates

Máte sedavé zaměstnání? Hrbíte se, bolí vás záda, máte trestuhodně povolené břicho? Pilatesova metoda je cvičení zaměřené na posílení  hlubokých břišních a zádových svalů a na „srovnání“ celého těla. Pravidelným cvičením si zlepšíte držení těla, rovnováhu a koordinaci, a zbavíte se bolístek zaviněných ochablým, jednostranně zatěžovaným svalstvem.

Pilatesovo cvičení není náročné na kondici a je vhodné i pro naprosté začátečníky. Správné provádění cviků, pro tuto metodu velmi důležité, vám vysvětlí lektor, který vás také během lekce bude průběžně kontrolovat.

Galerie